czwartek, 3 stycznia 2019

Zacznij zarabiać w internecie

Zacznij zarabiać w internecie


Autor: Krzysztof Partyka


Jeśli jesteś kreatywny, pomysłowy, masz trochę wolnego czasu i chcesz zarabiać pieniądze siedząc przed komputerem? Nic prostszego...sięgnij po wspaniałego e-booka, który dla tysięcy osób stał się źródłem stałych dochodów...


Witam,

Dziś kolejna odsłona zarabiania w internecie za pomocą
własnego bloga. Mam nadzieję, że przestudiowałeś lekturę
czyli darmowego e-booka. Jeśli nie, to odsyłam Cię jeszcze
raz do niego:
http://ebooki.patronx.pl/blogi-od-a-do-slawy-i-pieniedzy.pdf
Teraz już poprawnie działa. Oczywiście musisz mieć
zainstalowany program Adobe Reader.

Jeszcze raz podkreślam, blogi nie są przeznaczone wyłącznie
dla młodzieży, bo często słyszę takie opinie. Byś się nieco
zdziwił kto posiada takie blogi, od pielęgniarek, po
nauczycieli, aż po kierowców tirów. Zresztą sam zobaczysz w
przyszłości, gdy założysz swojego. Oczywiście ja też
posiadam owego bloga i jestem bardzo z siebie zadowolony,
że udało mi się stworzyć bloga, który czytany jest dziennie
przez setki, a czasem się zdarza, że nawet tysiące
internautów. Tym bardziej jestem szczęśliwy z faktu, że
jeszcze zarabiam na tym. A naprawdę warto...Ale wszystko
zawdzięczam e-bookowi: "Blogi od A do... sławy i
pieniędzy". Przez chwilę się zawahałem, ale zaryzykowałem
i kupiłem go. I naprawdę nie żałuje tego zakupu. Teraz za te
zarobione pieniądze mógłbym kupić ich naprawdę dużo. Stał
dla mnie jak lektura szkolna. To on kierował mną co
powinien robić by mój blog zaczął być interesujący i
przynosił zyski. Ty też powinieneś zaryzykować...

Gdy pewna osoba mi go poleciła też nie wierzyłem, że zwykły
blog może stać się źródłem dochodów. A jednak...Wystarczy
trochę kreatywności i czasu, a na pewno dojdziecie do
takiego poziomu co ja i. Na dodatek zamieszczam do
przeczytania jedną z opinii czytelnika, który zakupił
opisywanego e-booka:

"Przede wszystkim WIEDZA - to najbardziej praktyczny
e-book jaki do tej pory czytałem, na wymierne korzyści
jeszcze muszę trochę poczekać, ale jestem przekonany, że i
one się wkrótce pojawią... :-) Zdecydowanie polecam ten
e-book wszystkim, którzy chcą połączyć przyjemność pisania
z zarabianiem pieniędzy."
Jarosław Szabłowski

28 lat, firma usługowo - handlowa

Do zobaczenia w kolejnej odsłonie

Jeśli szukasz więcej informacji na temat blogowego e-booka
zapraszam na stronę:
Blogi od A do... sławy i pieniędzy
Najlepsze poradniki w polskim internecie>>> Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

2 komentarze:

  1. Gdy ktoś ma ochotę zarabiać w internecie zawsze może otworzyć swój własny sklep internetowy. Jednak przedtem ja radziłabym się zapoznać z https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/bledy-w-zarzadzaniu-sklepem-internetowym-jak-ich-uniknac/ aby uniknąć częstych błędów popełnianych przy zarządzaniu takim sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarabianie w internecie na pewno ma swoje plusy i minusy. Chociaż jeżeli chodzi np. o wymienianie waluty online to ja chętnie korzystam z kantoru internetowego https://cinkciarz.pl/wymiana-walut w którym wiem, że mogę uzyskać bardzo fajne kursy wymiany.

    OdpowiedzUsuń